My Craftbarn



Thursday, November 14, 2013

I´ve managed to make a few christmascards lately.

First of all I want to thank soooo very much for all the sweet and wonderful comments, I got after my update yesterday, it really warms my heart to read all that, and I so apreciate all your nice words and wishes for me. You girls really are the best friends, anyone can get.
Aller først vil jeg lige sige tusind tusind tak for alle de søde og pragtfulde kommentarer efter min update igår. Det varmer godt hjertet, og jeg værdsætter virkelig meget at læse alle de super søde ord og ønsker for mig. I piger er simpelthen de bedste venner nogen mennesker kan ønske sig. Tusind tak skal I há.

As it says in the headline, then I have managed to get a few christmascards made the last month. I joined the christmascard class on Scrapsisters, which is the Danish Forum, I´m on, and I managed to get a couple of them done, before it all went all dead here.
I started to make 3 of the one for the first day and then one for the second day and then I´ve made one more besides these, so even it´s not much, I´m pretty happy about those, I have get done thoug, but see for yourself.

Som overskriften siger, så har jeg da formået at få nogle få julekort lavet den sidste måned. Jeg deltog i julekortkurset på Scrapsisters, som er et dansk forum, jeg deltar på, og det lykkedes mig at få lavet et par stykker af dem, før jeg gik helt død her.
Jeg startede ellers fint med at lave 3 af dem vi fik for den første dag, og et enkelt af anden dagens, og så har jeg fået lavet et mere udenfor kurset foruden disse. jeg er selv ret tilfreds med dem, jeg har fået lavet, men døm selv nu. Her kommer de:
 Here´s the 3 I made the first day of the class. It´s an envelopecard with tags inside. I really liked this one, and thought it was faster to make more the same time, as I need pretty many cards for christmas. And here´s the front of all 3 of them.
Her er de første 3, jeg lavede den første dag på kuset. Jeg vkunne virkelig rigtig godt li detn type kort her, så jeg lavede 3 med det samme, da jeg skal bruge ret mange julekort, og så er det hurtigere at lave flere ens af gangen. Her ser I først fronten af de 3.
 And here´s the one close up.  Og her etr det første tæt på.
 And here´s with the tag outside too.  Og her er taggen taget ud.
 And here´s the back of both the envelope and the tag.   Og her er bagsiden af både kuvert og tag.
 The tag is doublle, and here it is inside.    Taggen er dobbelt, og her ser I det indeni.
 And the second one. Og her er det andet kort.



 And finally the third card of these.    Og endelig det tredje af de her kort.




 And here´s the card for the second day too. It´s a card with 2 tags inside, which has also been nicely decorated too.
Og her er så det andet kort fra kurset, som er et kort med 2 tags indeni, som også er blevet fint dekoreret.
 And here´s the card with both tags outside.  Og her er kortet så med begge tags taget ud.
 The card itself with no tags in it.   Kortet selv uden tags i det.
 And here´s the first tag.   Og her er så første tag.
 And here´s the second tag.  Og her er anden tag.
 And the card on the inside.  Og her er kortet indeni.
 The verse, that I stamped on top inside.  Og her er vverset, som jeg stemplede øverst oppe indeni kortet.
 And the writing field on the lower part.  Og her skrivefeltet forneden.
 Here you can see, how it was decorated with lots of stones. Og her kan I se, hvordan det er dekoreret med masser af sten.
 And on the back too.  Og her er så bagsiden.
 And here´s a folded card, that I saw the idea for on one of the girls blogs. Sorry I simply can´t remember, who´s it was right now, but i liked it soo much, I had to give it a try and I think, it turned out pretty nice too.
Og her er så et foldekort, som jeg så ideen til på en af pigernes blogs. Jeg beklager meget, men jeg kan simpelthen ikke huske hvis det var, men jeg var ret vild med det, så blev bare nødt til at prøve det med det samme, da jeg syntes det var ret fedt.
 Here you can see, how it´s unfolded / folded.  her kan I se, hvordan det foldes ud /foldes.
 And here it´s all opened up.   Og her er det helt åbent.
And finally the back of the card here too.  Og endelig er her så bagsiden af kortet også.

I hope, you like, what I had to share with you here today, and I would really love to hear, what you think of it, both good and bad critic as well, as that´s how I gets better.
Have a wonderful day everyone and hopefully lots of great fun too.

Jeg håber, at I alle kan lí, hvad jeg havde at vise hjer her idag, og jeg vil virkelig gerne høre, hvad I mener om det, både god og dårlig kritik, da det er sådan jeg bli´r bedre også.
Håber I alle har en fantastisk dag og fyldt med masser af sjov.

Til we meet again / til vi ses igen næste gang:
Biiiiiiiiiiiiiiig hugs/ Knuzzzzzzer
Maryann

15 comments:

Diane Schultz said...

Hi MaryAnn, all these projects are just so awesome! You have really been a busy bee. These are just fantastic and I love all those tags. What a beautiful job you did on all of these and they are so well made. Thanks so much for sharing your projects and creativity.

Astrid Maclean said...

Hi Maryanne, good to see you are still alive, though I am sad to hear about all of your health issues, hopefully a better time will lie ahead!

I absolutely adore all of your makes, both today's and yesterday's!

I totally love the tag pockets, so much lovely detail and that folded card is such a clever design!! I must try and figure out how to do that!

Pia said...

hvor er de blevet flotte dine julekort med så fine detaljer, kender godt selv det med at gå i stå på online kurser

kortmager said...

Hold op, du har virkelig gjort MEGET ud af oplæggene til julekurset! Sikke nogle smukke kort! Også det sidste kort ser meget spændende ud!

Karina Beck said...

Det er nogle super flotte kort, du har lavet fra julekortkurset!
Fine detaljer og lækkert pynt.

Lise-Lotte said...

Sikke mange detaljer du får med på din kort, fint arbejde.

marie said...

Love the cards you have made here Maryann but especially the last one as it is so christmasý. Probably reminds you of the cold but here it just looks pretty and the fancy folds are something different. Have a great day with lots of fun hun warm hugs Marie

Lisa Rasmussen said...

Det er nogle rigtig lækre julekort du har lavet og nogle lækre materialer du har brugt, håber du finder inspirationen frem igen ;O))

Beth Norman said...

I'm so sorry to hear you are having health issues again. And you were doing so well!

Your cards are stunning. I love all the embellishments you used. They are just so pretty.

Your folded card looks great too.

Take care,

Love Beth

Wildehilde said...

Hi Sweetie,
love,love,love your Cards!!!!!! What a great Work!!!!!!!!! They are so stunning! Espacially the folded one makes such an great Gift for Christmas! :-))
Big Hugs
Hilde

Bodil said...

Hei :)
Nå har jeg omsider klart å finne fram til deg.
Tusen takk for alle fine kommentarer og koselige besøk i bloggen min.
Disse julekortene dine er så nydelige og så flott pyntet alle sammen.
Du har et utrolig fint scrapperom ♥♥♥♥♥ Der må du kose deg masse ♥♥♥
Ha en riktig fin dag
klem Bodil

Lady Anne Milnes-Howard said...

Great looking Christmas cards, I love them all.
Love ~ Lady Anne xx
Thank You for sharing with us at Lady Anne's Challenges.
Love ~ Lady Anne xx


Lady Anne's Blog

Dortesjs said...

Hello, all these projects are just so wonderful creative

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.