My Craftbarn



Monday, December 9, 2013

9th. December.

Hi dear friends / Hej alle sammen,
I´m still not feeling my best, even I´ve been up all day today and trying to get a bit of cleaning done, but it´s not been much else, I´m afraid. I did remember to take the photos of my kitchenfloor, now it was all finished, and I also took a picture early morning, when I came out to this view, even it didn´t last very long thoug:

Jeg føler mig desværre stadig ikke helt oveenpå, selv om jeg da har været oppe hele dagen, og prøvet på at få lidt gjort rent her i det mindste, men derudover, er der godt nok ikke sket ret meget, må jeg nok indrømme. Men jeg huskede da at tage et par billeder af mit køkkengul, nu hvor det blev helt færdig med lister og det hele, og så tog jeg også lige et billede her af det syn her, som mødte mig tidligt imorges, selv om det ikke holdt ret længe:



I hope, you´re all having a great day and lots of fun, and enjoying all the christmaspreparations now.
Jeg håber, I alle har en rigtig god dag, og at I alle nyder juleforberedelserne i fulde drag nu.

Til we meet again/ Til vi ses igen

Biiiiiiiiig warm hugs/ Knuuuuuzer
Maryann

5 comments:

marie said...

So sorry your not feeling well Maryann. I really do hope you pick up soon again hun. Your floors look beautiful I remember when hubby first did mine what a difference it makes from old floor boards. Thinking of you big warm hugs

Baukje said...

I'm sorry your still not feeling well Maryann I hope you feel better soon. LOVE your new floor.
x Baukje x

Annette / aka said...

Det er da træls med dig og sygdom......Håber du bliver frisk til de sidste forberedelser.
God bedring.

Dorthe said...

Flot køkkengulv!
God bedring til dig.

Beth Norman said...

Hope you feel better soon my friend. Your floors are gorgeous!